Galeon"Andaluzja" Banknot zamyka dupę w kabestanie
Galeon"Andaluzja" Banknot zamyka dupę w kabestanie
Józef Banknot Józef Banknot
1666
BLOG

Doopa w kole

Józef Banknot Józef Banknot Rozmaitości Obserwuj notkę 19

Od pewnego czasu, prominentny członek  i animator klubu " Midnight riders", rozsiewa  pogłoski jakoby Józef Banknot " zamknął dupę w kole ". Nie wiem wprawdzie co oznacza powyższy zwrot, jest jednak faktem, że po  starciu [ niektórzy tak to nazywają ] z naszym salonowym Arnoldem intelektu, nie wiedzie mi się najlepiej. Schodząc z blogerskiego Olimpu, na który wdrapałem się wiedziony pychą, skręciłem nogę na tyle poważnie, że moja kariera w NBA legła w gruzach. Pozostał mi ping-pong, ale czy poradzę sobie i " wyjdę  z piątki " ?  To nie koniec pecha. W miniony piątek chciałem sprawdzić czy Mistrz napisał już notkę o Kaczyńskim i iPadzie, że napisze byłem pewny. Bez dobrej kozetki  sam sobie człowiek z obsesją nie poradzi. Sięgnąłem tak niefortunnie, że spadający iPad nabił mi sporego guza. Syn dworuje sobie ze mnie, śmiejąc się,
- Wyglądasz ojcze, z tym guzem na głowie,  jak podgrzybek.
Nieszczęścia  dopełniła żona, która po przeczytaniu notki Mistrza zabroniła   mi korzystać z iPada, a ja nie dysponuję aż taką masą mięśniową by iPada wziąć przemocą. Żona jest wielką fanką nowoczesności i wszelkich nowinek technicznych, do piątku uważała iPada za rzecz bardzo trendy, po przeczytaniu notki Mistrza,  powiedziała bez ogródek,
- Nie będziesz używał tego samego co Kaczor ( jest antykaczystką)
Po lekturze notki-  uważa - że iPad jest tak samo zaawansowany technologicznie  jak hantle czy tara do prania. Żona jest dowodem na to, że są jednak blogerzy, którzy swoim pisaniem są w stanie kształtować rzeczywistość.
Moi przełożeni widząc moje, coraz wyraźniejsze, popadanie w depresję, wysłali mnie na 2-tygodniowy wypoczynek, mam więc bardzo sporadyczny kontakt z netem. Czasem zerwę się ze smyczy, pod pretekstem zrobienia jakiegoś zdjęcia wpadnę do kafejki internetowej, wtedy tylko mogę zajrzeć na salon. Tak, więc jeśli jesteście spragnieni kontaktu ze mną pozostaje jedynie korzystanie z tradycyjnej poczty. Podaję kontakt : Józef Banknot Hotel Vistasol, Carrer Alta 5, 07181 Magalluf. Mam nadzieję, że odpocznę, pozbieram to co we mnie popękało - to co sprawia - że moja " dupa zamyka się w kole " Wspaniała okolica, plaża w zasięgu ręki, hotel o przyzwoitym standardzie, jest basen, spa i siłownia. Nie zapisałem się na siłownię bo  boję się, że  Agora zacznie mnie cytować, a to nie zostałoby dobrze przyjęte w mojej rodzinie.

PS. Powyższa notka jest, nieodwołalnie,  ostatnią poświęconą blogerowi " który nie ma sobie równych " Życie jest zbyt piękne i zbyt krótkie by tracić czas na przerzucanie się notkami z blogerem - bez wątpienia - dotkniętym obsesją, a także trochę infantylnym, jak na swój metrykalny wiek.
O to ostatnie nie mam do blogera pretensji, czasem sterydy, prócz agresji dają i taki efekt uboczny. Adiós a los amigos

bankowiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości