Józef Banknot Józef Banknot
2242
BLOG

Kto zwinął Starego ?

Józef Banknot Józef Banknot Polityka Obserwuj notkę 116
Moje życie do barwnych nie należało, teraz kiedy znalazłem swoją niszę, myślałem że pójdzie precz nuda. Miałem plan by poznać i zaprzyjaźnić się z tym i owym blogerem. Czytalem z wielkim zacięciem wszystkie notki Starego ze Szczecina. Facet jest zyciowy, zna sie na wielu sprawach i umie to przekazać.Był jak światełko w tunelu, w tym naszym polskim informacyjnym gąszczu, ukułem nawet powiedzenie" Stary i wszystko jasne " To oczywiście przeróbka przedwojennego powiedzonka, którego często używała moja babka " Osram i wszystko jasne " Żarówki takie były przed wojną. Pytanie do administracji. Dlaczego zwinięto Starego ? Komu z rządu się naraził ? Jakim sferom biznesowym nadepnął na odcisk ? Proszę o odpowiedź do 15, jezeli nie dostanę odpowiedzi przenoszę się do Tomasza Lisa na stałe. Jezeli Stary pojechał na konklawe to też waszym obowiązkiem było poinformowanie blogerów o tym fakcie Wyrazy uszanowania

bankowiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka