Józef Banknot Józef Banknot
3094
BLOG

W hołdzie pisarzowi Pantryjocie

Józef Banknot Józef Banknot Rozmaitości Obserwuj notkę 182

Bożenka moja córka podśmiewała się ze mnie, że nie prowadzę bloga tak jak tatusiowie jej koleżanek. Wczoraj się zarejestrowałem i też będę pisał. Tylko czy dam radę ? Moja specjalność to liczby, podliczanie pieniędzy. Pracuję w Kasie Stefczyka w naszym miasteczku, to już wiecie dlaczego taki nick, a Józef to moje prawdziwe imię. Na poczatku będę się wzorował na blogu kolegi Pantryjoty, który jest jednocześnie pisarzem i prowadzi tu na salonie bardzo fajnego bloga poświęconego swoim kolegom, również pisarzom. Wczoraj kolega Pantryjota napisał notkę używając tylko literki "p" to nie jest łatwe. Będę się wzorował na notkach trudnych bądź inteligentnych. Dziś nie było w pracy pana kierownika, więc wzorując się na notce kolegi Pantryjoty, napisałem pierwszą notkę. Proszę o jakieś uwagi i rady jak pisać żeby było dobrze. Odpowiem jutro bo mieszkam poza naszym miasteczkiem i nie mam dociągniętego internetu, obiecali dociągnąć radiowy dopiero na wiosne, wtedy może będę bardziej aktywny. W pracy jestem od 10 do 18 na sali ogólnej i mam dostęp do komputera, od 18 do 19 jestem w skarbcu na podsumowaniu, wtedy nie mam dostępu.

Plakaty porozlepiane przy przasnyskim placu Piłsudskiego, przypominały:
 

Poniedziałek piętnasta, Przasnyski Powiatowy Penclub - prelekcja polskiego pisarza Pantryjoty pt " Pisarstwo paranoiczne " Przybywajcie panie.

Punkt piętnasta pomieszczenia Przasnyskiego Powiatowego Penclubu przypominały plac Pigalle podczas Pride Parade. Przyszły panie, przyszły panienki, przyniesiono przywaloną piernatami, podstarzałą Paulinę Pietrasik. Przyjedzie popularny pisarz, przychodzą panie, przyjedzie popularny polityk PO przychodzą panowie, pieniądze płyną - powiedział- Przewodniczący Powiatu Przasnysz, Paweł Pobiedziak, poprawiając przekrzywioną perukę. Punktowce przed proscenium podświetlają posągowa postać polskiego pisarza Pantryjoty, portki porwane, pulower pocerowany, podbródek podparty przeplecionymi palcami, poczochrane pukle. Prawdziwy polski pisarz, podekscytowana publiczność patrzy, policzki panienek płoną. Proszę pań, Proszę Publiczności, podczas prelekcji postanowiłem pomanipulować paniami podprogowo. Pokażę Paniom pisarskiego pegaza- perszerona. Poluzował pasek poczym przesunął portki poniżej pośladków. Przez pomieszczenia Przasnyskiego Powiatowego Penclubu przeszedł pomruk, potem pisk. Piszczały panie, piszczały panienki. Pięć pań poroniło, pięc panienek pokalanie poczęło pięć pacholąt. Podstarzała Paulina Pietrasiak, polegując, patrząc ponad piernatami, parsknęła półgębkiem.
- Phi, perszeron ? prędzej pędrak. 

bankowiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości